Vapad
Zdravím Vás.Můj dotaz se ani tak nevztahuje k drogové problematice ale spíž by mě zajímalo jak se člověk dostano do pracovního týmu v takovéto organizaci.co pro to musí udělat.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Předpokládá se, že takový člověk bude mít příslušné vzdělání (nejlépe VŠ nebo VOŠ - medicína, psychologie, speciální pedagogika, sociální práce apod.), měl by mít vědomosti o drogové problematice (kurz, stáž) a mít nějaké další vzdělání v psychoterapii (terapeutický výcvik, kurzy). Pak by mu mělo být více než 21 let, měl by mít vyřešený svůj postoj k drogám (užívání drog se s touto prací samozřejmě neslučuje a ani není dobrou motivací, pokud drogy bere nebo bral někdo z příbuzných, přátel či partnerů). Taky by se měl připravit na to, že bude dělat náročnou, nevděčnou a obyčejně špatně placenou práci. Pak si může najít stránky organizací a podívat se, kam by mohl poslat životopis... Do kontaktních center, terénních programů i léčebných programů se shání šikovní lidé vcelku často - viz třeba inzerce pracovních míst na www.drogy.net.