subutex
curda
Dobry večer, Mam problemy s drogama už 10 let, když do toho započítám i pauzy, kdy jsem nebral. Vím moc dobře, co je Subutex, beru ho už rok, ale kupuju ho na ulici za hooodne draho, sice to vyjde levneji než kedra, ale stejne dam 5-7 ooo ,- měsíčne. Bydlim na Praze 5 a nemam šanci získat doktora z důvodů STOP stavů, ale i z důvodu že nejsem závislej na kedře, ale na subutexech. Nevíte náhodou o ňákym doktorovi, který by to zkousnul. Jinak normálně pracuju a živim se jako každej jinej člověk v týhle zemi, sociální a zdravotní pojištění si normálně platim, tak proč nemam šanci získat doktora, kterej mi předepíše lék, kterej si i sám zaplatím????

Odpověděl: Jakub Minařík
Na tu druhou část dotazu se musíte ptát na ministerstvu zdravotnictví, ev. zdravotního rady vaší městské části. A také vaší zdravotní pojišťovny. Pojišťovna soudí, že péče v této oblasti je dostatečně pokryta. Tak jistě musí vědět, kam vás odeslat. Co se týče volných míst na substituční léčbu - tak zkuste kontaktovat Apolinář, Prev-centrum, ev. Drop-in. Drop in je s denní docházkou, ostatní s preskribcí a terapií. Co se týče ambulantní detoxifikace - tak tam máme místo také, jen pravděpodobně budete na přijetí muset vyčkat do února, dříve to asi nebude.