Pomozte mi
Lenisha
Můj přítel bere piko a já nevím co mám dělat. Jeden den je v pohodě, skvělej a ukazuje jak mě má rád a druhej den je neprijemnej az zlej. Priznal se mi ze bere piko,ale rekl ze uz s tim prestal. Vcera jsem za nim byla a byl neprijemnej a vulkgární a pak se mi omluvil ze prozívá krizi. Dneska jsem mu volala a on byl uplne vysmátej a v pohode. Milej a zlatej. Ze ho to prý v práci strašně baví. Co mám udělat pro to aby prestal. . . Já ho mam strašně moc ráda

Odpověděl:
Dobrý den, to, že bere piko, nijak neomlouvá jeho chování k Vám. Napadá mě spíš otázka, co můžete udělat pro sebe, než pro něj. Dejte mu jasně najevo, co si k Vám může dovolit a co ne. Řekněte mu, že Vám ubližuje to, jak se chová. Přestat užívat perník musí chtít hlavně on sám. Většina lidí se rozhodne přestat teprve tehdy, když jejich problémy převáží nad pozitivy, které drogy přináší. Každý to nechá dojít jinak daleko. Pokud mu na Vás skutečně záleží, můžete mu paradoxně pomoci tím, že mu nastavíte jasné hranice a pokud to nepůjde jinak, postavíte ho před volbu jestli piko nebo Vy. Co nesmíte rozhodně udělat, je přejímat zodpovědnost za něj na sebe a omlouvat jeho chování tím, že bere. To mu rozhodně nepomůže a Vám taky ne. Hodně zdaru a hezké svátky přeji. TN