pervitin a deprese
ester
Přítelkyně se dlouhodobě léči na periodickou depresi. Zkusila pervitin, po kterém je téměř bez depresí, aktivní, bez problémů chodí do práce. Při "dojezdech" má stavy podobné těm původním depkám, ne horší. Co dál???

Odpověděl:
Dobrý den, myslím, že pervitin pro někoho, kdo trpí depresemi je hodně velké riziko. Krátkodobě, ze začátku se po něm opravdu může cítit dobře, ale později se téměř stoprocentně bude cítit daleko hůř než před tím. Navíc je samozřejmě ohrožena možnou závislostí. Myslím, že si dost užije s depresemi a ještě se k tomu trápit se zbavováním závislosti bych jí nepřála. Určitě ji zkuste varovat, na naší úvodní stránce, v tabulce pod vstupem do poradny najdete v kolonce stimulační drogy informace o rizicích užívání pervitinu. Píšete, že se dlouhodobě léčí, znamená to, že bere nějaké léky? Dnes už je na výběr velké množství antidepresiv, a většinou se podaří najít vhodný lék, který (ideálně společně s psychoterapií) zabere. A je to určitě účinnější, bezpečnější a levnější než sám se medikovat pervitinem. Kdybyste chtěli poradit, kam se obrátit kvůli bezpečnější léčbě deprese, napište z jakého jste regionu, zkusíme vám někoho doporučit. Hodně štěstí.