Honza
Dobrý den, je mi 21, asi před třemi roky jsem prodělal toxickou psychózu kvůli extázi, následky byly hrozné, o tom se nebudu rozepisovat, po roce jsem začal užívat Coaxil, Deniban a Hypnogen, ty dva roky to nějak šlo, byl jsem rád, že je to lepší než před začátkem léčby, ale poslední dobou se mi začínají vracet určité potíže. Mám problém pohybovat se ve společnosti, při komunikaci s lidmi jsem strašně nervózní, někdy dokonce nedokážu zajít si do večerky nebo třeba jenom někomu zavolat. Když v okolí nejsou lidé, tak se cítím celkem dobře a funguju úplně normálně. A potom spánek – v noci nemůžu usnout a ráno velmi těžko vstávám. Asi rok užívám Hypnogen, který pomáhá, ale kdesi jsem četl, že se nemá užívat déle jak 2 týdny. Dělám to tak, že vždy beru 5mg asi 4 dny, jakmile tato dávka přestane působit, tak dám pauzu asi 3 dny a pak zas účinkuje. Akorát, že ty 3 dny skoro nespím. Myslím, že to není nejlepší řešení, dost už mě to všechno vyčerpává, ale moje doktorka si pořád myslí, že takto je to pro mě nejlepší, nějak mě vůbec neposlouchá. A to jsem se ještě nezmínil o příležitostném užívání Tramalu (bez předpisu), nechci tady psát nějakej román... (hledám si práci, když mám třeba nějaký pohovor tak dost pomáhá) Jestli mi můžete doporučit nějakého dobrého doktora(ku) v Olomouci nebo nějakou terapii nebo já nevím co, byl bych velmi rád. Díky, Honza

Odpověděl:
Dobrý den, Honzo. Myslím, že vaše rozhodnutí konzultovat své potíže s jiným lékařem je rozumné. V Olomouci bych vám doporučila obrátit se na MUDr. Libora Gronského, Dolní náměstí 33, telefon 585 223 737. A nemusíte mít obavy zmínit se mu o příčinách toxické psychózy, pan doktor má i klienty s drogovou zkušeností. Zkuste mu zavolat a domluvit se, pokud by měl plno, mohl by vám doporučit někoho z kolegů. A nebo nám znovu napište a vymyslíme něco dalšího. Držím palce a přeji, ať se věci obrátí k lepšímu.