Nevim kde jinde se zeptat
Plys
Tohle (asi) nesouvisi s drogama, ale nenapada me kde jinde se zeptat. Obcas se mi deje takova vec, ze se najednou citim tak nejak divne (v naproste strizlivosti). Prepadne me z niceho nic nahla euforie, obcas mam mnoho energie, porad se musim hybat. Nebo naopak energie pomerne malo, jsem celkove zpomalena (stale tam je ale nejaka ta euforie). Jindy mi je psychicky blbe uplne bez duvodu. Popripade staci male postouchnuti a ja se ponorim do sebe a tak nejak sama smutnim. "Depky" u me trvaji uz pomerne dlouho, ten druhy, mene casty stav, se objevuje snad posledni rok, mozna mene. Dekuji predem za kazdou odpoved. Opravdu me nenapada kde jinde se zeptat.

Odpověděl:
Dobrý den, těžko posoudit takhle po internetu o co konkrétně se jedná. Ale myslím, že by bylo na místě se někam dojít poradit. Jak sama píšete, nemusí (ale může) to mít souvislost s drogami. Možná jde jen o výraznější výkyvy nálad, ale vzhledem k té sebedestrukci, kterou zmińujete, to radši zajděte někam probrat. Nehledě na to, že i výkyvy nálad mohou jednoho dost potrápit a je dobré nechat si poradit, co s tím. Když se znovu ozvete s tím, z jakého jste regionu, doporučíme Vám, kam se obrátit. Nebo si můžete něco najít v mapě pomoci na www.drogy-info.cz nebo v databázi kontaktů na www.drogy.net. Myslím, že by pro Vás bylo vhodné nějaké zařízení jako je např. pražské Prevcentrum (www.prevcentrum.cz), tedy místo, kde se nebudete ostýchat mluvit i o svém užívání drog. Hodně štěstí a kdyžtak se zase ozvěte.