XLu
Zdravim, chtela bych se konečně dozvědět jak to je...Kvůli antikoncepčním práškům chodím na krev a kámoši mi říkali, že můžou zjistit že jedu v piku. Nebo, že tam najdou aspoň nějakej náznak přítomnosti nějaké látky a pak to můžou poslat na nějakej další rozbor, tak bych se chtěla zeptat jak to je. Mám z toho depku. Beru to něco přes půl roku a rozhodně ne každej den, tak 2x do týdne. Díky za odpověď

Odpověděl:
Dobrý den, v běžných testech u doktora se testy na přítomnost drog neprovádí, takže na pervitin nejspíš nepřijdou. Nicméně kvůli antikoncepci se dělají pravidelně jaterní testy a užívání pervitinu se může na játrech projevit. Takže Vám můžou vyjít špatné jaterní testy, to pak lékař zpravidla nařídí dietu (do které spadá abstinence od drog a alkoholu) a zvažuje, zda může antikoncepci předepsat. A neodpustím si poznámku, že při užívání pervitinu opravdu není tím největším rizikem to, že se na to přijde. Kromě závislosti riskujete např. možnost srdečních a mozkových příhod, nezdravý úbytek váhy a toxickou psychózu.