karol
uz vazne nevim jak dal,jsem profi sportovec,ale zda se mi,ze me alkohol nici.Nepiji tak,ze bych potrebovala alkohol kazdy den.Ale jednou za cas se po chlastu sjedu tak,piji 24h nonstop bez spanku az na same dno,vzdy me okradou o veci proste o vsechno.Ublizuji tim rodicum,vsem blizkym a jeste jsem docela znama svyma sportovnima uspechama.Takze zivot ziji ve 2extremech a uz ´se mi to nejak vymyka.Nevim jestli to je na leceni,spis jestli neexistuji nejake anonymni skupiny.Je mi 26let a mam stach,ze me alkohol znici uplne

Odpověděl:
Dobrý den, myslím, že to, co popisujete je situace, ve které by Vám opravdu pomohlo obrátit se na nějakou odbornou pomoc. Váš dotaz na mě působí tak, že o to sama stojíte a to je moc dobré. Můžete začít s nějakým ambulantním individuálním kontaktem, léčba neprobíhá jen skupinově. Nemějte strach, pokud vyhledáte např. AT poradnu, nebo psychiatra, který se specializuje na závislosti - jsou tam všichni vázáni tzv. lékařským tajemstvím. To znamená, že cokoli tam budete řešit, probírat zůstane mezi Vámi a personálem, informace jsou důvěrné a chráněné. Kontakt na konkrétní zařízení můžete nalézt v mapě pomoci na www.drogy-info.cz, nebo v databázi kontaktů na www.drogy.net, nebo pokud napíšete z jakého jste regionu, můžeme Vám někoho doporučit. Kdybyste se chtěla podívat, jaké typy léčby existují, na našich stránkách v rámečku pod vstupem do poradny je v rubrice pomoc a léčba kolonka léčebné programy. Existují také svépomocné a anonymní skupiny v rámci sdružení Anonymní alkoholici, o kterém se můžete informovat na http://www.sweb.cz/aacesko/odpovedi.html. Užitečné texty si můžete stáhnout na adrese: http://www.plbohnice.cz/nespor/addictcz.html. Určitě se najde nějaká cesta, jak Vám pomoci. Budete-li potřebovat, klidně se znovu ozvěte. Hodně štěstí.