pervitin
bonnie
Děkuji za odpověď. Já vím, že je to hlavně na něm, ale nedokážu to nechat jen tak. Samozřejmě se snažím přesvědčit ho, ať spolu zajdem někam do poradny.. nebo jen k psychologovi.. někam, kde by mu - nám - poradili.. jenže to on prostě nechce. Prý na tom není tak špatně, aby někam potřeboval jít a taky prý zná moc lidí, kterým nikdo takový stejně nepomohl. No někdy mám pocit, že to že ho miluju ještě více škodí, protože mi to prostě ubližuje a já pak nemůžu řešit věci s klidnou hlavou. Tak jen křičím a brečím, pak si uvědomím, že jsem to zase zvorala... prostě nevím, jak se mám chovat.. nechci mu zase vycházet ve všem vstříc a nemít žádné požadavky... ani to přehánět... nevím..no asi neexistuje obecná odpověď... ale už aspoň to, že to můžu někomu napsat a čekat na odpověď mi docela pomáhá..

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, možná se fakt pletu, ale podle mého váš přítel moc přestat nechce. Prostě o to nemá zájem, chce brát a drogy jsou pro něj významnější, než jiné věci. Myslím, že se budete dosti dlouho trápit a výsledek je přinejmenším nejistý. Také se může snadno stát, že začnete brát s ním. Stane se to celkem snadno. Nekčastěji s tím, že si spolu dáte naposledy a on už pak brát nebude. V takhle emocionálně vypjaté situaci vás to stáhne. Tak vám nevím. Nejrozumější rada je vzít nohy na ramena. No taky mě napadá, že pokud se nechce jít poradit váš partner, běžte vy. Vy to také potřebuje. Alespoň se v tom lépe vyznáte a třeba dokážete změnit něco, co pak změní i jeho, ...