pervitin
JUSTBE
chcem sa spytat co treba urobit pri psychickej zavislosti od pervitinu..co treba uzivat na odburanie depresivnych stavou zmiernenie ztavou uzkosti a podobne.,ako treba postupovat pri domacej odvikacej kure

Odpověděl:
Dobrý den, víte, poradit si s psychickou závislostí na pervitinu bývá dlouhodobá záležitost, řádově měsíce a déle, neboť bývá třeba se znovu naučit zvládat životní situace bez pomoci pervitinu. Ty prvotní příznaky po vysazení jako jsou spavost, hlad, únava, rozladěnost odeznívají v řádu týdne až dvou. Ale zásadní problém bývá potom abstinenci udržet. Pokud abstinenci dlouhodobě provázejí výrazné depresivní či úzkostné stavy, je nanejvýš vhodné navštívit lékaře, který je kompetentní stav posoudit a eventuelně nasadit vhodnou medikaci. (Tyto léky jsou samozřejmě na předpis). Ale i v případě, že tomu tak není, abstinence se daleko lépe zvládá s nějakou terapeutickou podporou. Tím hned nemyslím pobyt v psychiatrické léčebně, ale například nějaký pravidelný ambulantní kontakt, kde je možné probrat úskalí a problémy, které dotyčnému abstinence přináší. Nevím, jestli se na to odvykání ptáte kvůli sobě nebo někomu jinému. Nicméně pokud byste zvažoval tu ambulantní podporu odborníka a potřeboval nějaký kontakt, tak napište region, kde by to mělo být a my bychom vám zkusili někoho doporučit. No, přeji hodně štěstí.