dodatek k 236808
Dobrý večer, už je to půlroku co abstinuju, byl sem u psichiatra předepsal mi zoloft, je to po něm lepší, změnil sem i školu,problém je že tam zase nechodím, ráno se probudím a nemůžu se k tomu prostě donutit, sem věčne doma, prospim tak 16 hodin ze dne. nechodi skoro nikam ven.Muj život ted nemá žádnou úroven nechodim se ani nikam bavit. Na žádné té konzultaci sem nebyl..

Odpověděl:
Dobrý den, popravdě řečeno marně přemýšlím, jak by se Vám dalo pomoci po internetu. Napadá mě, že byste měl jednat na rovinu s Vaším psychiatrem a přiznat se mu k Vaší minulosti a také mu popsat všechny stavy, které jste popisoval tady. Dále byste se měl pokusit najít zařízení (nejlépe doléčovací centrum)ve Vašem regionu. Pomohl bych Vám s tím, ale bohužel jste opět nenapsal odkud jste, takže mi nezbývá než Vás opět odkázat na server www.drogy-info.cz na mapu pomoci. Snažte se dostat do Vašeho života nějakou pevnou strukturu a režim. Poctivě plánujte, co bude te dělat každý den. Sestavte si seznam úkolů a začněte je plnit. Pokuste se trénovat Vaší vůli a posilovat jí. Vůle zesílí stejně jako svalstvo. Držte se. Abstinovat za těchto podmínek musí být dost náročné a zasloužíte si za to uznání a pochvalu. Hezký den. TN