Pervitin a jeho aplikace mimo žílu
fetnička
Dobrý den,mám stejný dotaz jen bych ještě chtěla vědět:pří mimožilní aplikaci pervitinu,která u mě nastala asi,tak před měsícem cca 28 čar...klasický výsledek:nateklá,zarudla boule,rozměru velkých...nyní je nejspíš vedle,pod nevím žíly,menší tvrdá boulička o rozměrech cca na délku 1,5-2 cm a průměr,tak 1 cm...chtěla bych vědět zda to může mít nějaké negativní výsledky...popřípadě zda to někdy zmizí apod.,děkuji za odpověd...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, po pravdě z Vašeho popisu nejsem úplně moudrá a netroufám si říct, jestli taková boulička bude mít další následky a kdy zmizí. Čistě teoreticky se dá říct, že každý absces a záněty žil a podobně mají negativní vliv v tom že za sebou nechávají nějakou stopu, porušenou kůži nebo žíly a to se pak může projevit později, až se takové věci nastřádají. Konkrétně u žil např. špatným dokrvováním končetin atd. Přesnou diagnózu Vám ale řekne jen lékař při osobní návštěvě...jestli se Vám teď daří abstinovat, gratuluju, každý den je dobrý!