lysohlávky
hrosik
Je moc špatné když do toho jdete jenom proto aby se vam znami nesmali???ja jen nechci aby se mi smli tak do toho jdu....ale urcite si to asi rozmyslim nechci byt jako oniá

Odpověděl: Bára Orlíková
No, úplně nevím, jak si mám Váš dotaz vyložit. Ale pokud skutečně chcete zkoušet lysohlávky jen proto, aby se Vám známí nesmáli, tak by bylo spíš lepší se zamyslet nad tím, proč Vám zrovna na mínění těchto lidí tolik záleží a co Vás k nim tolik táhne. Lysohlávky dokážou vyvolat poměrně silnou intoxikaci a mohou způsobit potenciálně vážné psychické problémy. Pokud do experimentu půjdete s takovouto motivací, tedy nepřipravený/á, pod tlakem ostatních a s obavami, tak to spíš dopadne tak intoxikace nebude příjemná a pokud se to fakt nepovede, tak můžete skončit v blázinci. Takže bych Vám dost doporučovala si to ještě pořádně rozmyslet.