Co dělat s 19.let starým synem když je na drogách pervitin a už vykradl byt prostě je toho moc tak jsem ho vyhodila s bytu chtěl mě fizicky napadnout jsem jeho matka díky nevím co s tím ani psichiatr mi neporadil ??
Ala.Rei

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Možná kdybyste napsala o situaci více informací, tak bychom mohli lépe poradit. Nevím z Vašeho dotazu, zda syn tedy teď u Vás bydlí nebo ne, zda to fyzické napadení souviselo s tím vyhozením z bytu a ohledně čeho byste vlastně v současnou chvíli potřebovala poradit - jak to máte všechno zvládnout a kde získat podporu? jak pomoci synovi, aby přestal brát drogy? jak si poradit s jeho agresí vůči Vám? Spíše teď bude potřeba, abyste se zaměřila na sebe. Pokud syn nechce s drogami přestat, není teď možné pro něj toho moc udělat. Jistě by Vám teď pomohlo, kdybyste se mohla v situaci lépe zorientovat, získat potřebné informace, podporu a případně se mohla spojit s podobně postiženými rodiči v rámci nějaké rodičovské skupiny - člověk pak na to není tak sám. Napište mi, odkud jste, mohla bych Vám předat nějaké kontakty na kolegy ve Vašem regionu, na které byste se mohla obrátit a kteří se specializují přímo na drogovou problematiku.