Ověření abstinence?
prvniprosinec
Dobrý den, stručně a jasně: po asi šestiletém zběsilém spalování skunku (asi 2g denně) jsem, doufám, přišel k rozumu. Od 1. 11 abstinuji, změnil jsem komplet životní styl, sportuji, zdravá strava, zhubnul jsem o 10kg. A teď dotaz: kde, jak a kdy bych si mohl nechat udělat testy na přítomnost THC a zplodin kouření tabáku? Chci dokázat jak sobě, tak i mým blízkým, že je to definitivní rozhodnutí. Stihnu to do 24.12. 2006? Opravdu moc Vám děkuji za odpověď! P.

Odpověděl:
Dobrý den, v lékarnách jsou volně dostupné testy na přítomnost drog (častěji jejich metabolitů) z moči. Test, kterým se zjišťuje případné užití THC určitě nebude problém sehnat (ceny se pohybují mezi jedním a dvěma sty korun), o dostupnosti testu na přítomnost nikotinu nemám bohužel informace, ale existuje, zkuste se poptat. Pokud byste měl zájem o test z krve, musel byste si ho nechat udělat v toxikologické laboratoři. O cenách a "dodací době" se můžete informovat v Ústřední toxikologické laboratoři, v Praze (Na Bojišti 3), tel.: 224 911 267. Jinak Vám k Vašemu rozhodnutí (dobrý nápad!) a abstinenci moc gratuluji a přeji hodně štěstí a sil. PS Na této adrese http://www.plbohnice.cz/nespor/addictcz.html, jsou k dispozici užitečné publikace ke svépomocnému odvykání.