jana
Dobrý deň, 28.11. som sa pýtala kde si možem dať urobiť testy na HIV a žltačku C, dopĺňam iba, že potrebujem vedieť, kde ich robia v Prahe. Ďakujem jana

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, testy si můžete nechat udělat jednak u ošetřujícího praktického lékaře nebo by Vám je měli udělat na hygienické stanici a ve zdravotním ústavu (viz níže) nebo se můžete obrátit na Kontaktní centrum SANANIM (dělají testy na HIV a hepatitidu C pro uživatele drog), pokud užíváte drogy. Také je možné se obrátit na infekční oddělení nemocnic nebo hepatologické ambulance (kontakty na hepatologické ambulance naleznete např. na www.cecko.cz). Dále testy na HIV provádějí v Domě světla (viz níže). http://www.hygpraha.cz/ - Hygienická stanice (pod kolonkou Pracoviště najdete kontakty na hygienické stanice v jednotlivých pražských městských částech, když si tam zavoláte, řeknou Vám, kdy testy dělají a za jakých podmínek) http://www.zupraha.cz/ - Zdravotní ústav, na pracovišti v Myslíkově ul, Praha 1 dělají testy na HIV http://www.aids-pomoc.cz/testovani_na_hiv.html - Česká společnost AIDS pomoc / Dům světla, bezpatné a anonymní testy na HIV Bezplatná linka (AIDS) - 800 1 44444 Bezplatná linka (hepatitida C) - 800 333 365 Přeji hodně štěstí.