a
Je mi 17, pomerne casto posledni dobou piju. Neopijim se moc, ale do nalady se pripiju velmi rada, obcas hned po skole (skolu delam pomerne tezkou), obcas jsem lehce v lihu kazdy vecer treba po tyden nebo i dyl. Nejak si nedovedu predstavit bez toho si aspon jednou do tydne koupit flasku vina, spis toto provozuji casteji. Premyslim jestli bych s tim nemela zacit neco delat. Jsem z Hradce Kralove.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, podle toho co píšete paříte celkem dost a je dobré, že si to i uvědomujete. To je cesta k tomu s tím něco dělat. Bylo by moudré to vydržet a pracovat na tom, protože jinak se vám může stát, že další takové úvahy vás napadnou až to bude trochu průšvih. Pokud chcete něco změnit, tak je to o změně celého životního stylu, orientaci na jiné lidi a hledání nových zábav, které vám pomohou změnit váš žebříček hodnot. Je to trochu práce, ale myslím, že to je možné, člověk musí jen překonat první fázi, která je trochu "otrava". pak už to jde samo. Kdybyste se chtěla zajít poradit, jeví se mi jako dobrý tenhle kontakt. Můžete se na mě odvolat: Ambulantní centrum o.s. Laxus [Východní Čechy] Hradec Králové, Okružní 699 tel: 495515907