test na mariuhanu
pavnovot
Dobrý den, mám podezření, že dcera kouří mariuhanu. V lékarně jsem objednala test na tuto drogu,z moči dcery jsem udělala test, jehož výsledek nemůžu vyčíst. Jedná se o test "Drug control"THC mariuhana.jsou tam hodnoty C a T.Proužek se objevil na úrovni písmene C. Můžete mě prosím napsat, jestli je to pozitivní výsledek? Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Písmeno C na testu obyčejně znamená "Control" - tedy kontrolní proužek. Pokud není zároveň proužek u písmene T ("Test"), je na testu pouze jeden proužek u C, tak by měl být test negativní. Nicméně obvykle bývá u testů poměrně srozumitelný návod. Nevím, kolik dceři je, z jakého důvodu máte pocit, že kouří marihuanu, ani nevím, nakolik jste s ní o svém podezření mluvila a za jakých okolností byl test proveden, ale mám za to, že je vždy lepší takovou situaci předem zkonzultovat s někým z odborníků, aby pak nedošlo k tomu, že budete mít potíže interpretovat výsledek testů a mohou vzniknout nedorozumění, která mohou mít potenciálně vážný dopad na vztah s dcerou. Také nevím, jestli jste si rozmyslela, co uděláte, ať již bude výsledek pozitivní či negativní... Pokud je test negativní, tak to znamená, že dcera v poslední době marihuanu nekouřila. O ničem jiném to nevypovídá. Kdybyste se chtěla ještě na něco zeptat, tak samozřejmě napište.