Léčebna
adam
Chtěl bych se zeptat, na nějakou léčebnu pro mojí mámu, která je závislá na alkoholu a na práškách od psychiatra. Chce se jít léčit, ale nevíme kam. Mámě je 42 let a jsme z lounského okresu. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že by bylo nejlepší se nejprve obrátit na AT poradnu ve Vašem regionu (psychiatrická ambulance zaměřená na problematiku závislostí) a poradit se o tom, jaký typ léčby by byl pro Vaši maminku nejvhodnější a jistě by měli i aktuální informace o možnostech léčby v léčebnách a pomohli by léčbu zprostředkovat. Mohu Vám poskytnout tyto kontakty na poradny ve Vašem okolí: Protialkoholní a protitoxikomanická poradna (AT ambulance) Nemocnice, Edisonova 1185, Chomutov, 430 01 telefon: 474 447640 Psychiatrická ambulance Sokolovská 1407, Roudnice nad Labem, 412 01 telefon: 416 838 216 MUDr. Jiří Pišvejc Psychiatrická ambulance Fugnerova 1, Litoměřice, 412 01 telefon: 416 734 098 Psychiatrická ambulance Kochova 1185, Chomutov, 430 01 telefon: 474 447 638 Jinak co se týče pobytové léčby v léčebně, dobré reference mám například na léčebnu Červený Dvůr v jižních Čechách (více na www.cervenydvur.cz) Přeji hodně štěstí.