Vysazovani Rivotrilu
Albert
Dobry den,pred tydnem jsem vysadila Rivotril,ktery jsem brala s urcitymi prestavkami nekolik let.nyni jsem otehotnela,a ihned jsem ho vysadila,brala jsem zhruba plus minus 1mg denne.ted se dostavily ruzne neprijemne stavy,nemohu spat,stale se potim,klepu se,nemam chut k jidlu.jsem velmi nervozni a podrazdena.zajimalo by me,zda mi nehrozi ohrozeni zivota,zda se to da zvladnout i bez hospitalizace a jak dlouho to asi tak bude jeste trvata co me jeste ceka?dekuji za Vasi odpoved.PS-uz nikdy bych si rivotril nevzala

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, v každém případě se musíte hned poradit s lékařem, a to především s Vaším gynekologem. Rivotril je návykový benzodiazepin a vzhledem k těhotenství může být jeho náhlé vysazení dost rizikové. Neměla byste to rozhodně dělat sama, ale naplánovat vysazení s lékařem, který Vám ho předepsal a v současné situaci se hlavně opravdu co nejrychleji poradit s gynekologem. On a psychiatr jsou nejpovolanější k tomu, aby situaci posoudili. Rozhodně s tím neotálejte, i nadměrný stres, který teď prožíváte, není pro dítě vůbec dobrý.