co si mam pocit v pripade, kdyz zjistim ze nekdo blizky bere drogy?
Shagrath
Dobry vecer!Nevim jak bych zacal, ale nejak musim.Snad asi jako kazdy kdo sem pise ma problemy s drogami.Ja osobne sice nastesti ne, ale potreboval bych od vas radu.Co mam delat, kdyz moje holka bere drogy.Tedy konkretne Pervitin.Vubec nevim co mam delat.Kde zacit?Nebo vubec.S takovouto situaci nemam vubec zadne zkusenosti!Dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že je to složitá situace a že si nevíte rady. Když se s tím člověk nikdy nesetkal, nemá moc představu, co s tím. Potřebovala bych ale vědět víc informací, abych Vám mohla poskytnout nějakou konkrétní radu. Jde asi v prvé řadě o to, zda Vaše přítelkyně s tím chce něco dělat nebo zda se nemíní pervitinu vzdát. Pokud s tím přestat nechce, moc možností nemáme. Pokud by měla zájem situaci nějak řešit, tak bychom mohly něco vymyslet - když mi napíšete, odkud jste, kolik je Vaší přítelkyni let, jak dlouho asi pervitin bere, zda ho bere injekčně a zda má nějaké potíže, které s tím souvisí (ve škole nebo v zaměstnání, v rodině, nějaké zdravotní nebo psychické trable). No, abych byla úplně upřímná, pokud Vaše dívka nemá vůbec chuť situaci nějak řešit, tak bych uvažovala o tom, jestli je takový vztah perspektivní... Ono žít ve vztahu s někým, kdo bere drogy není zrovna bezpečné a zdravé... má to víc nevýhod než výhod. Tak pokud byste k tomu chtěl další informace, napište. Zatím držím palce.