Prosim o POMOC!!!
nali
Uz ma iste poznate z predchadzajucich dotazov. Teraz Vas velmi prosim o radu pre mna. Je to velmi dolezite! Dnes je 25.11. Vcera (24.11.) okolo 16.30 hod mi priatel pripravil caj len tak. O cca pol hodinu mi zacalo velmi busit srdce a celkovo som sa dostala ako do stavu depresie, uplne nabudena, nekludna. Nespala som celu noc, neustale mi busilo srdce a bolo mi velmi zle - stav depresie. Ked som sa pozrela do zrkadla, mala som enormne rozsirene zrenice. Trpim panickou poruchou a mavam silne zachvaty depresie, tak som to pripisovala tomu. Rano sa mi vsak priatel po prebdenej noci a jeho nezrozumitelnych reciach (mal stihy) priznal, ze mi do caju dal pervitin. Tym padom prestal byt mojim priatelom, ale to nie je predmetom mojho dotazu. Moja otazka teraz smeruje k tomuto, je to velmi dolezite, prosim o odpoved co najskor ak je to mozne: 11.12.2006 budem operovana v celkovej narkoze: vyber mandli a biopsia lymfatickej uzliny kvoli podozreniu na nador. Bude to prebiehat v celkovej narkoze. Na vasich strankach som si o pervitine precitala, ze zostava v tele aj 3 tyzdne. Neviem, aku davku som dostala do caju. Kvoli panickym zachvatom nemozem dostat pri narkoze barbituraty. Je pre mna bezpecne, resp. bez rizika nechat sa operovat 11.12.2006? Nenastanu kvoli reziduam pervitinu v tele nejake komplikacie, resp. nepredpokladaju sa? Neviem, akou latkou budem uspavana, ale barbituraty to nebudu. Je este moznost operaciu prelozit o mesiac, len by som nerada kvoli podozreniu na nador, ktory treba riesit cim skor. Predoperacne vysetrenie mi budu robit 4.12.2006 (odber krvi atd) Prosim o serioznu odbornu odpoved, nechcem prist o zivot skor ako je nutne. Dakujem a ostavam s pozdravom Nali

Odpověděl: Jakub Minařík
11.12. byste měla být spolehlivě pervitinu prostá. Při operaci by to nemělo vadit. Bylo by asi moudré se o tom zmínit lékaři, který bude dělat předoperační vyšetření. To už byste měla být čistá a kolega může zkontrolovat zda je vše v pořádku, ev. uvážit doporučení k odkladu operace. Ale to myslím nebude nutné, pokud vám pervitin nezpůsobil nějakou komplikaci, jako třeba nenavodil srdeční arytmii. To je ale málo pravděpodobné. Spíše je pravděpodobné, že by se vám mohla zhoršit panická porucha. To pervivin bohužel umí. P.s. Držím palce ať operace a následná histologie dopadne dobře.