pervitin
moria
Dva roky chodim s chlapcom ktory asi kazdy den huli travu, pred pol rokom som zistila ze obcas fetuje pervitin dost som bola nastvana ale vravel mi ze s tym okamzite prestane lebo ze mu na mne zalezi, par mesiacov to bolo fajn ale stale ma mam podozrenie ze v tom pokracuje, ale mne stale tvrdi ze nie. Dost mi zalezi na tom aby si nenicil zivot tak by som vas chcela poprosit o radu ako to zistit alebo ci som ja uz nacisto paranoidna...dakujem krasne za odpoved uz si neviem rady

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, bohužel objektivně zjistit, jestli člověk užívá drogy jde dost těžko, jedině pomocí testů, ale to má velké nevýhody (drogy jsou zjistitelné testy jen určitou dobu, narušuje to vzájemnou důvěru atd.). Myslím, že konkrétně do partnerství nepatří to, aby jeden testoval druhého. Je na Vás rozhodnout se, jestli mu věříte nebo ne. Pokud ne, je asi na místě uvažovat, jestli jste schopni v takovém vztahu existovat. On Vám tvrdí, že drogy nebere, jestliže máte konkrétní důvody, proč mu nevěřit, bavte se o nich. Pokud to "jen" Váš pocit, že Vám lže (což není vůbec málo) a nedovedete ho nijak sama popsat, je to trochu nešťastná situace, protože pak máte tvrzení proti tvrzení. A pak je opravdu otázka, jestli v takovém vztahu Vám oběma může být dobře.