639909
Eva
Romč to určitě vyřídím,večer s ní budu mluvit,je teď v situaci,kdy ji potěší každýdopis,pozdrav.Když odešla dala mi heslo k mailu,pin k mobilu,s tím,že ji mám vše kontrolovat a eventualně zařizovat.V pondělí jedu do Nechanic k pohovoru a pak jí i 30 minut uvidím. Trápí mě jedna věc,Romana nemá ve svých citech jasno.Doufala,jsem,že se nevrátí k příteli zpět,ale zatím neví.Uvažuje o tom,že pokud on to vydrží,že se k němu vrátí.Nevím jestli to vydrží,nedá se to zkontrolovat,nejsme s ním ve styku a ikdyby jsme ho občas chtěli vidět,určtě by se ukázaljen v případě,že by nebyl pod vlivem drog.Já si myslím,že po 7 leté závislosti,se sám z toho nedostane a návrat k němu,že není dobrý tah.Podle mě je on její rizikový spouštěč a ona pro něj též.Poznala ho v 16 letech a už 4 rok je s ním,sama nyní neví jestli ho má ráda,v tom pravém slova smyslu,jen si podle mě nedovede představit vrátit se a zůstat sama.Snad tam během pobytu změní názor.Njvíce se obávám toho,že nepochopila,koho pak může vyhledat koho ne. Eva

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Omlouvám se, za pozdější odpověď, byla jsem na týdenní stáži mimo republiku. Ale k tomu, co píšete ... Je dobře, že jste s Romanou v kontaktu. A stejně jako Vy jí držím palce, aby jí pobyt v Nechanicích pomohl ujasnit si svůj postoj k drogám, aby našla sílu se závislosti postavit. Nedivím se tomu, že vnímáte jejího přítele jako velké riziko. Ale podle toho, co píšete, i ona o tom hodně přemýšlí. Nezbývá než doufat, že o svých obavách bude mluvit i v léčbě, a dokáže se ve svých citech zorientovat. Je pochopitelné, že o ní máte strach. Vždyť jste máma. V tuhle chvíli s ní můžete zkusit mluvit o svých obavách, ale nakonec to rozhodnutí stejně bude muset udělat ona sama. Tak i Vám přeju hodně síli a trpělivosti. S pozdravem, Gabriela Koryntová.