k.
Dobrý den, asi to vhodná otázka pro vás, nemám problém s alkoholem, ale s tím, že se nejsem schopná jiným způsobem uvolnit / uklidnit. Dostalo se mi např. rady, abych zkusila autogenní trénink, jenomže na to už člověk musí být docela v klidu.

Odpověděl:
Dobrý den, nepoložila jste žádnou otázku, ale odhaduji, že byste chtěla poradit nějaké "uvolňovací techniky". Jednak není naše poradna přímo na toto zaměřená a dále to asi není něco, co by se dalo doporučit nebo poradit takhle po internetu, když toho o Vás moc nevíme. Jde o docela individuální věc, každému se osvědčuje něco jiného: např. jóga, nějaký sport (běh, plavání), hypnóza, někdo potřebuje terapii, nebo na nějakou dobu medikaci. Nevím, zda Vás to zajímá v souvislosti s tím, že chcete přestat pít alkohol. Pokud ano, bylo by nejlepší obrátit se na nějakou AT ordinaci (jejich seznam naleznete v databázi kontaktů na www.drogy.net), kde Vám mohou poradit jak alkohol nahradit něčím bezpečnějším a zdravějším. Hodně štěstí