kokain
India
Poznala jsem kluka, ktery jiz nekoli let (asi 10 let) bere kokain a to pry "pouze" 1x do mesice. Tvrdi, ze neni zavisly, ze je toho schopen nechat, kdykoliv bude chtit. Do jake miry mu mohu verit?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nejsem si úplně jistá, jestli dopis, který přikládáte je od toho samého kluka, nebo od jiného...ale nevadí. V podstatě se dá říct, že neexistuje žádné pravidlo, kdy už je člověk závislý, nebo problémový uživatel drog. Jsou sice nějaká kritéria, ale velmi volná. Pokud někdo bere jednou za 1-2 měsíce, asi by to bylo na hraně. To ale myslím není až tak důležité. Důležité je, že Vám z nějakého důvodu jeho braní drog vadí a nebyla jste kvůli tomu schopná pokračovat s ním ve vztahu. Myslím tedy, že i když Vám napíšu cokoli, máte svůj rozum, abyste věděla, jestli s ním za takových podmínek být chcete nebo ne. A Váš názor je v tuhle chvíli nejdůležitější...