Pavlischek
Děkuji za názor a prosím vás o doporučení psychiatra . Jsme z Petřvaldu u Karviné.Děkuji..Dnes táta nepil,protože neměl co a neměl sílu jít do obchodu,ale začíná peklo a my to nezvládnem,objednali jsme se na psychiatrii s doporučením obvodního lékaře,ale přes naši naléhavost nás napsali na příští čtvrtek a já nevím jak to tak dlouho zvládnem,otec nám schází před očima a pořád odmítá jídlo a má soustavný průjem. Myslela jsem,že nás dnes hned někdo vezme na nějaký příjem,buď nemocnice,nebo protialkoholka,ale asi jsem naivní..Jsem zklamaná a o to víc v beznaději,že s tímto problémem nikdo s pomocí moc nespěchá,vždyť je to koneckonců naše vina.. Děkuji Pavlína

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. I já se omlouvám za pozdní odpověď. Bohužel je to tak, že i dotazů na této poradně i žádostí o péči u odborníků na závislosti je hodně a že někdy není možné a v limitech dotyčného lékaře vyhovět žádosti ihned. Pokud by se tatínkův stav výrazně zhoršil, tak je samozřejmě varianta zavolat záchranku a nechat ho odvézt do nemocnice, případně zkusit kontaktovat některou z léčeben zaměřenou na léčbu závislostí přímo: Lůžkové detoxifikační oddělení při NsP Dělnická 24, Havířov, 736 39 telefon: 596 491 655 Prim. MUDr. Eva Večeřová http://www.nsphav.cz Psychiatrické oddělení při FN s poliklinikou Detoxifikace 17. listopadu 1790, Ostrava, 708 52 telefon: 597 373 209 fax: 597 374 235 Prim. MUDr. Jitka Potribná http://www.fnspo.cz Opava, Psychiatrická léčebna Psychiatrická léčba Olomoucká 88, Opava, 746 01 telefon: 553 695 111 MUDr. Chvíla CSc., MUDr. Staňková http://www.pl.opava.cz Pro jistotu posílám i kontakty na telefonické linky, kde by Vám narozdíl od této poradny mohli poskytnout nějakou radu okamžitě, nikoli s prodlevou: Anonymní AT linka s celorepublikovou působností čtvrtek 8,00 - 22,00 hodin telefon: 235 311 791, 235 311 793 Poradenská linka o.s. FAUST (poradenství rodičům, blízkým a uživatelům návykových látek 8,00 - 23,00 hodin každý den) telefon: 602 967 468 http://www.help-psych.cz/faust A rozhodně si za situaci nedávejte vinu. Držím palce.