re bilý prasek
bob
imho by se mohli klidne jednat o pryskyrici z konopí. Jeda ze zpusobu extrakce je vyklepavani pres sito, a vysledny produkt, kdyz se udela pres opravdu jemne sito, je bilý. Jinak co se deje s mojim dotazem, ohledne %thc ktera udava policie? napsal jsem sice, ze to nepospicha, ale precijenom to uz bude vic jak 14dnu... Mnejte se krasne!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, dotaz ohledně pryskyřice jsem včera odpovídala a vzhledem k tomu, že s výrobou a prodejem bílé "pryskyřice z konopí" jsem se v ČR za posledních 7 let praxe v drogové problematice nesetkala, tak bych viděla tuto variantu jako velmi nepravděpodobnou. Jediné, co by mohlo být relativně dostupné, je velmi světlý marocký hašiš - ale o tom, že by po něm zbyl v pytlíčku bílý prášek bych taky pochybovala (spíš má barvu žlutou nebo světle hnědou). I s ohledem na to, že jako bílý prášek se prodává pervitin a nebo (bílý) heroin, což jsou drogy v ČR obvyklé a dají se sehnat a leckdy se místo psaníček prodávají v malých igelitových pytlíčcích. Kokain je sice taky bílý, ale také v ČR méně obvyklý. Tož pro vysvětlení.