drogy
tata
objevil jsem v počítači moji dcery zmínku o žilce a spicku s tím, že v textu stálo že žilku měli jen jednu a pak si dali spicek. Jak postupovat při řešení tohoto problému. děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Předpokládám, že máte podezření, že dcera užívá nějaké drogy. Bohužel nepíšete mnoho dalších informací, abychom Vám mohli poskytnout nějakou konkrétní radu. Pojem "žilka" jsem v souvislosti s drogovou problematikou nezaznamenala (ledaže by šlo skutečně o "žíly" jako takové a pak by to nedávalo moc smysl v tom kontextu, který uvádíte) a ohledně toho pojmu "spicek" - tam by se při troše fantazie mohlo jednat o jointa marihuany (slangově se občas jointu říká "špek", je možné, že se to dá použít i jako "špíček"). Nevím, jestli na nějaký problém usuzujete i z jiného chování Vaší dcery, nevím, kolik je Vaší dceři let, jestli jste s ní už o nějakém svém podezření mluvil, jaký máte vztah... Pokud napíšete více podrobností, tak bychom mohli vymyslet, co s tím dál dělat, pokud to bude potřeba. Na Vašem místě bych zatím nepodnikala žádné kroky, nejprve zvážíme, jak situace skutečně vypadá a zda je natolik závažná, že bude vyžadovat nějaké složitější řešení. Zatím přeji hodně štěstí.