barnabe
Chtela bych se zeptat jak je to s K-centry.Potrebovala bych vyhledat odbornout pomoc vzhledem k zavislosti na pervitinu.Delaji se tam nejake poradny jenom si promluvit nezavazne aby mi jen rekli odborny nazor na moji situaci..dekuji prosim poradte

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Do K-centra můžete přijít anonymně, jistě je možné si tam domluvit jednorázovou konzultaci a poradit se o tom, jak na to aktuálně jste a co by se s tím případně dalo dělat. Pokud byste uvažovala o nějakém typu léčby ze závislosti, mohli by Vám říct, co by pro Vás bylo nejvhodnější a pomohli by Vám takovou péči zprostředkovat. Záleží na Vás, zda tuto pomoc využijete nebo ne, samozřejmě může být taková konzultace zcela nezávazná. Pokud mi napíšete, odkud jste, tak bych Vám mohla dát kontakt na KC ve Vašem regionu. Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit na KC SANANIM, Osadní 2, Praha 7 - Holešovice, tel 283 872 186. Přeji hodně štěstí.