hymie
Milá paní Koryntová, díky moc za vaši odpověď. Přemýšlela jsem o svém problému a napadlo mě, že asi bych možná nejdřív měla zavolat k vam na poradu Aids - myslím, že je to oddělení prevence, to číslo jste mi určitě radila v minulé odpovědi, takže to bude asi první, pak uvidím, i když já na ty telefonáty moc nejsem, raději do očí a mluvit o tom co mě trápí, neskrývat to. Musím vám také napsat, že jsem měla přímo hororový víkend. Fakt už z těch mých představ, které pomalu beru jako realitu, úplně "blbnu". Takže jsem o tom přemýšlela dá se říct non-stop, "co kdyby náhodou" všechny možné varianty, jako například znovu možnost nákazy z ručníku, z kartáčku na zuby, moje dovolená u moře a zranění na noze , že jsem se takto mohla infikovat v tom malém bazénku, kde jsme si umývali všichni nohy, když jsme chodili z pláže. No to je asi to hlavní co se mi honí hlavou a nemohu to dostat ven. Doopravdy mě posedl strašný strach byla jsem totálně otupělá, mimo, rozklepaná, nemohla jsem se na nic jiného soustředit, přiznávám, že jenom myšlenka, že jsem se mohla nakazit z ručníku popř. že v tom společném bazénku proudily "infikované částice" a čekali až se mi budou moci dostat do rány, tak totálně rozhodila, že jsem si říkala, že snad už nejsem normální a dívala se na ostatní lidi, kteří se mi zdály relativně v pohodě a já mezi nima s touto utkvělou jednou myšlenkou. No vím co aspoň trošku na mě funguje a tu pomoc bych od vás moc moc potřebovala, prostě mi vpálit do té mé choromyslné hlavy , že takto se nakazit je nemožné a já se aspoň dočasně uklidnim. Je to tím, že asi nemám ty informace ohledně nákazy, jak jste mi psala, no určitě něco ze sebou musím dělat, protože takhle to prostě nejde dál. Přeji moc hezký den a jestli na mě můžete aspoň zahučet - že takhle přenos není možný, díky moc Martina

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Omlouvám se za zpoždění, se kterým se dostávám k odpovědi. Již jednou jsem pro Vás měla připraveno několik kontaktů, ale zmizely v nenávratku. Abych odpověď pořád dokola neodkládala s tím, že pro Vás nemám ty nejlepší kontakty, doporučila bych Vám v tuhle chvíli jedno: zavolejte do Psychiatrického centra Praha (Ústavní 91, 181 03 Praha 8 – Bohnice,telefon: 266 003 310 – ambulance (pavilon 23) a nechte si od nich poradit, kam se dál obrátit. Oni budou mít pravděpodobně plno, ale když jim popíšete svou situaci, určitě Vám rádi doporučí nějakého terapeuta. Nebojte se mluvit o tom, z čeho máte strach a co to s Vámi dělá. Nejste jediná, kdo trpí podobnými "fobiemi", takže hodně odvahy a zkuste to. Kdyby to nešlo, nebo se něco nepovedlo, napište. S pozdravem, omlouvou za to zpoždění a přáním hezkých vánočních svátků, Gabriela Koryntová.