anita
som zo slovenska...stredného..z Lučenca...je to malé mesto,každý tam o každom všetko vie..ja tam nemám veľmi dobrú povesť(z viacerých dôvodov)a ak by sa dozvedeli,že som závislá...to by bol koniec..už by som si ani neškrtla.. a navyše mám problém rozprávať sa o vážnych veciach s niekým koho dobre nepoznám...osobne teda...pochybujem, že by som to vedela..

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Psaly jsme si před nedávnem a zdálo se mi, že na tom zrovna nejste nejlépe a měla jsem za to, že byste potřebovala nějakou odbornou pomoc. A to se obávám, že asi nepůjde vyřešit jenom takto přes internet. Chápu, že je pro Vás obtížné mluvit o osobních věcech a problémech s někým cizím, ale pokud byste měla zájem s tím něco dělat, tak to nejspíš nepůjde jinak. Nevím, zda by pro Vás bylo reálné zajet někam do většího města v okolí, nemusíte nutně u Vás ve městě. Pokud se svěříte někomu z psychologů nebo psychiatrů, tak by se ta informace stejně neměla dostat nikam dál - je to lékařské tajemství. Ještě to uvažte. Na Slovensku je to s dostupností pomoci trochu horší než v Čechách, ale můžu Vám doporučit tyto odkazy, možná tam nějaký vhodný kontakt najdete: www.drogy.sk (CPLDZ - Centrum pro léčbu drogových závislostí) www.infodrogy.sk (Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti na Slovensku, mají na webu adresář služeb)