Z
Dobrý den! Chtěla jsem vás poprosit,jestli byste mi mohli poradit.Dělám seminárku o drogách a mám spoustu informací pro teoretickou část.Ale moje seminární práce musí obsahovat část praktickou.Chtěla jsem se ale zeptat na radu o části praktické.Má to být asi nějaký drobnější výzkum,ale opravdu netuším,které konkrétní téma co se drog týče by se takhle dalo zpracovat v rámci mých možností.Tak jsem se chtěla zeptat, jestli vás třeba něco nenapadá.. Ráda bych se zabývala léčbou drogové závislosti nebo působení drog v mozku,ale na tenhle výzkum asi nestačím. Předem moc děkuju za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Možná kdybyste to zkonzultovala s vedoucím toho předmětu, na který máte psát seminární práci. Nevím bohužel, jakou studujete školu ani v jakém předmětu práci píšete, takže nemám vůbec představu, jak má být práce zaměřena, jak by měla být rozsáhlá, jak dalece odborná... Zkuste nad tím trochu zauvažovat - těch témat, na něž by se dal udělat výzkum je fakt hodně, a nemusí to být jen léčba nebo působení drog v mozku (zvlášť to druhé téma je pro člověka, který nemá žádnou zkušenost s drogovou problematikou a nemá znalosti z neurofyziologie a podobných oborů, asi trochu velké sousto). Zkuste si projít naše stránky, zkuste se podívat na www.drogy-info.cz, třeba najdete nějakou inspiraci. Nebo můžete kontaktovat nějaké zařízení zaměřené na pomoc drogově závislým ve Vašem regionu a ve spolupráci s nimi udělat ten průzkumek... No, kdyžtak ještě napište.