kde je hranice?
Dobry den mam na Vas dotaz. Nikdy jsem se z drogama nesetkal a doufal jsem,ze se ani nesetkam! Prosim vas jak rychle vznika zavislot na kokainu je 5 davek unosna mez nebo uz v tom clovek lita? Ale k veci podrobneji! slecna na ktere mi dost zalezi odjela pracovat do zahranici[skotsko] vse bylo ok.pohoda mela praci nove pratele a moc se ji tam libilo,ale znate to nemuze jen pracovat bez zabavy a tak to zacalo skoro kazdy vikend pijacke vecirky pokracovalo to travou a preslo to pres extazi,hasis az po 5 denni jizdou na kokainu[5-6davek],protoze mela dovolenou v praci.kdyz jsem se s ni potom bavil rikala mi,ze to jen chtela zkusit a ze to nechce uz videt,ale muzu tomu verit.Je to jeste mozny,aby si to clovek sam uvedomil?ja tomu moc neverim a ten tlak okoli a lidi s kteryma se styka je moc velky.prosim poradte co mam delat mam byt jeste v klidu a dat tomu cas?

Odpověděl: Jakub Minařík
Závislost se rozvíjí několik měsíců, po jednorázovém užití můžete mít maximálně kocovinu. Mohou se však objevit chutě, které vedou k dalším užitím. Ohledně nějaké prognosy té vaší slečny: - může to vypadat tak, že ještě párkrát trochu "popaří" a pak přestane brát a nebo si dá opravdu jen tu a tam - také se může stát, že začne brát pravidelně - variantu, že přestane šňupat kokain, pít alkohol, ... zcela najednou, nyní považuji za méně pravděpodobnou, nicméně také možnou; myslím, že se jí nebude do toho moc chtít. Všechno záleží na ní. Vám bych doporučil moc netlačit, spíše jen opatrně upozorňovat. Pokud budete moc tlačit, tak naděláte více škody než užitku. P.s. Kdyby bylo třeba, ještě napište.