lecba
roroor
Dobry den,chtel bych se zeptat na vhodny zpusob lecby zavislosti na pervitinu.Beru jej jiz 5 let a dvakrat jsem se zlousel lecit ambulantne,ale po case prestal dochazet.Podle ceho si mam vybrat a zda vubec pobytovou lecbu a na jak dlouho?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to záleží na hodně faktorech, např. kde bydlíte, s kým, zda máte partnerku, která je také uživatelka pervitinu, jaké máte známé, zda pracujete a kde atd. atd. je toho opravdu moc, pak také samozřejmě, co byste Vy sám chtěl od léčby, což je potřeba zkombinovat s tím, co která léčba nabízí. Doporučila bych Vám navštívit buď Káčko, nebo ambulanci, kde už Vás znají a všechny možné varianty probrat (denní stacionář, psychiatrická léčebna, terapeutická komunita...). Tak se nejlépe dostanete tam, kde Vám to bude k užitku.