Evelin
dobry den potrebuji poradit mam porblem uz asi 3roky me trápí.Moc se červenám červenam se po celim obličeji tak moc ze se to ani nejde prirovnat k cervenani staci kdyz me pozdravý kamaradka nebo kdyz sem zkousena a vim ze ostatni me pozoruji.Nekdy me na to kamaradi upozorni a smeji se co to semnou je tolikrat jim vysvetluju ze to proste prijde samo horkost mam az na krku omezuju se nechodim do spolecnosti prosim potrebuji pomoc co se to deje co to semnou je kam se to da zaradit nekdy mivam kvuli tomu na sebe stek prosimm porad te dekuju krasny den

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, omlouváme se, ale toto opravdu není problém, se kterým bychom Vám poradili. Tato poradna je určená pro dotazy o drogách a závislostech. Nejsme bohužel odborníci na všechno. Chápu ale, že Vás to trápí. Zkuste se zeptat spíš svého obvodního lékaře nebo kožního lékaře. Mám ale pocit, že je to spíš fyziologická reakce, která se prostě u některých lidí vyskytuje a dá se s ní dost málo udělat...jak říkám, nejsme na tyto problémy odborníci, takže pro úplnou odpověď budete muset spíš k lékaři.