buh
dávam asi osm let opium s perníkem potřebuju se toho zbavit na abstaki uživam rohypnol ale je to na nic jak na to chci už být v normalu protoze uz mam brutalní stíhy

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Moc jste toho o sobě nenapsal, takže těžko říct, co by bylo nejlepší. Nejspíš bych Vám doporučila zajít do Kontaktního centra a promluvit si o tom s někým, kdo zná dobře systém péče o drogově závislé. Pravděpodobně by bylo nejlepší počítat s nástupem na detox. Ale taky bude dobré dopředu naplánovat, co budete dělat po něm. Ale jak říkám - v tuhle chvíli to zkuste s někým osobně podrobně probrat a uvidíte. Zatím se mějte. PS: Kdybyste nevěděl na koho se obrátit, napište odkud jste a pak Vám můžu zkusit doporučit někoho z okolí.