gamblerství
karkulka
Můj strýc je závislý na hraní v casinu. Nejdříve prohrál všechny své peníze a potom i peníze svých klientů v práci. Doma začal lhát a říkat, že peníze ztratil. Prosil nás o pomoc, abychom mu půjčili. My jsme mu poslali peníze, jelikož jsme ještě nevěděli, že hraje. Jeho přítelkyně to zjistila a neví jak mu má pomoci. Před několika lety se rozvedl, byl na tom velmi psychicky špatně, dokonce chtěl spáchat sebevraždu, problémy řešil alkoholem, syn se o něj nezajímá. Našel si ale přítelkyni, která se kvůli němu rozvedla, má 3dcery (2 už dospělé), které ho mají velmi rády. Od té doby co je s nimi, byl vždy šťastný a velmi spokojený. Nechápeme, jak může po tom všem dělat takovéto věcy. My i jeho přítelkyně - jeho rodina bychom mu chtěli pomoci. Je zadlužený a takhle to dál nejde. Prosím o pomoc, děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, těžko říct, co jeho gamblerství způsobilo, nyní se ale už nejspíš dostal do kolotoče, kdy dluží spoustu peněz a možná si vždy znovu myslí, že je hraním získá zpět. Pokud sám ve svém hraní také vidí problém, bylo by dobré vyhledat odborníka, léčit se. Od Vás pak může dostat podporu a můžete mu například pomoci najít systém, jak pomalu peníze splácet (ne mu na to ale dávat peníze, měl by za to nést zodpovědnost sám). První impulz ke změně však musí vyjít z jeho strany, nikdo z vás se za něj bohužel vyléčit nemůže.Pokud byste potřebovali kontakt na odborníka ve Vašem okolí, napište prosím, kde by to mělo být, rádi Vám ho pošleme.