THC
Pavel
Dobry den mam takový dotaz je mi 22let jak jsem chodil na učilište tak jsme sem tam kouřili travu nikdy mi s toho nic moc nebylo ale jednou večer jsem si nabil šlukovku a skouřil se tak že sem bud usnul nebo upadl do bezvědomi až jem se probral tak jsem se pořad smal a připadal si jako kdybych měl jednen rok trochu hezký a trochu hnusný pocit a nešlo se toho zbavit pak jsem se s toho nakonec vyslal druhy den to bylo ok od te doby jsem travu nekouřil a kouřit už nikdy nebudu a ve dvaceti jsem měl takové ruzné podivné věci myslel jsem si že mě ovadá david coperfil a že sem tajný agent slyšel jsem ruzne hlasy z radia televize nějaký vitřní hlas podle ktereho jsem se musel řidit že jsem slavný že za mnou přijede prezident a že mě všichni chrani aby se mi nic nestalo nakonec mě tatka nechal odvest do Opavy na psichiatriji ted se lečim lekem solian 200 pulku rano pulku večer ale někdy na mě přide takový stav znova i na tom solianu 200 zase takový vnitřní hlas je to někdy jednou tydně někdy jednou za dva tydny o to že jsem kouřil travu jsem nikdy nikomu neřekl a to co jsem si myslel jako třeba ten david coperfild nebo ten prezident prostě tatka nejak poznal že to neví semnou v pořadku tak mě poslal do Opavy prosim poradtě čim to je že mam prořad takový stav na těch lekach i když vymečně jinak mi je ok a jestli za to muže ta trava co jem kouřil kdybych věděl že takhle dopadnu nikdy bych tu travu nekouřil ale to pořad to kouři každy jen to skus nic to není a tak sem dopat za odpověd předem moc děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, místama mám pocit, že vám nerozumím, ale sdělení jako celek snad chápu. Pokusím se odpověď trochu strukturovat, abyste se v tom neztratil. 1. Co se týče toho konopí - mohlo se spolupodílet na rozvoji onemocnění, ale s tím si teď nedělejte starost, nikomu to hlásit nemusíte. Léčba bude probíhat stejně ať jste před lety hulil konopí, nebo ne. Konopí se ale rozhodně vyhýbejte. 2. Co se týče vaší nemoci. Zřejmě vám diagnostikovali schizofrenii, nebo nějakou jinou psychotickou poruchu, že? Víte, léčba takových nemocí je složitá, doporučoval bych vám říci kolegům vždy, když se takový stav objeví. Mohou podle toho upravit medikaci a můžete se cítit lépe. No, kdyby jste měl potřebu, klidně zase napište.