! HELP ME !
spad
Dobrý den.Chtěl bych se na Vás obrátit s jednou asi ne příliš hezkou otázkou...Když si chci aplikovat 1/4g pervitinu do žíly,kolik vody mam dat na lžíci? S drogama mám už dlouholeté zkušenosti a neaplikuju si drogu do žíly poprvé,ale ještě nikdy sem to nepřipravoval.Tento vzorek mám už vyskoušenej,takže vím do čeho jdu.Nerad bych si ublížil

Odpověděl:
Dobrý den, injekční aplikace je tou nejrizikovější aplikací, kterou můžete zvolit. Pokud jste přesvědčen o tom, že je to pro Vás to nejlepší, co může být, snažte se minimalizovat rizika. Podle Vašeho dotazu soudím, že toho o způsobu, jakým snižovat rizika i. v. aplikace mnoho nevíte. Proto Vám doporučuji, abyste se zastavil v kontaktním centru, popřípadě vyhledal terénního pracovníka. Tito lidé jsou připraveni na rozhovory na toto téma a mají spoustu informací i tištěného materiálu, který Vám mohou poskytnout. Navíc můžete jejich služby využít naprosto anonymně. Teď k té vodě: Obecně platné pravidlo je - čím víc vody, tím lépe. Dejte tam tolik vody, aby se to vešlo do stříkačky. Jsou k tomu 2 důvody. 1) Čím nižší koncentrace, tím méně poškozuje žíly. 2) Pokud by to přece jen byl neznámý materiál, který by byl "říznutý" nějakou nebezpečnou látkou, máte šanci, že než to "odjedete" celé, poznáte to a máte čas to zastavit. Pokud možno používejte speciální vodu do injekcí, kterou dostanete v KC nebo od streetworkerů. Je nejčistší a nejméně poškozuje žíly. Hodně zdaru. PS.:Ještě k Vaší skryté poznámce - za Váš život zodpovídáte jen Vy sám ;)