kouření marihuany
Dcera, 16 let je na internátu od září 06. Mám podezření, že kouří marihuanu. V pátek po příjezdu domů je unavena, bledá, nervózní a vzteklá. Jak mám postupovat při jejím příjezdu, existuje nějaký test na zjištění dorg. V případě, že ano a zjistím že test je pozitivní jak mám pokračovat dále?

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že píšete dosti rozrušená. Ale možná se mi to jen zdá a takhle rázná jste normálně. Každopádně bych doporučil trochu přibrzdit a jednat opatrně. Vyplatí se to. Jedná se o dospívající dceru, to je jako křehký porculán. Taky mě napadá, nemohlo by to být něčím jiným? Víte, to co píšete mi sedí na 100 000 jiných věcí a například to co bych čekal, že tam budete zmiňovat tak to tam není. Možná se pletu, ale za tu dobu, co poradnu dělám jsem udělat trochu zkušenost, a to co píšete mi na konopí úplně nesedí. Každopádně bych se asi pokusil s dcerou hovořit a být v rozhovoru spíše empatická, chápající, ... Možná, že se dozvíte, co se děje a snáze budete moci dceři pomoci. Protože myslím, že se chystáte k dosti razantnímu a represivnímu postupu a to nenese dobré výsledky.