závislost na kokainu
Cosmick
Dobrý večer, jsem už zoufalý a nejen já. Můj bratr je už delší dobu zavislý na kokainu. Několikrát jsme mu domluvali, a on slibíl, že toho nechá. Ale asi Vás nepřekvapí, že v tom jede dál. Mám pocit, že se dostává na hranu. Má silné stihomamy a bojím se, že si něco udělá. Prosím poraďte, obávám se, že v současnosti už jde o dny, nebo týdny. Myslím, že by pro něj byla nejlepší ústavní léčba. Prosím poraďte kde by bylo pro něj vhodné místo, nebo co dělat. Děkuji mnohokrát. Jan

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel nepíšete moc informací k tomu, abych Vám mohla poradit nějaké konkrétní zařízení, kam by se bratr mohl jít o léčbě poradit, případně zařízení, kam by se mohl jít přímo léčit. Potřebovala bych vědět, kolik je bratrovi let, jak dlouho kokain bere, jaké je jeho sociální zázemí (bydlení, zaměstnání, škola), zda má nějaké další problémy spojené s užíváním drog (dluhy, právní potíže)... a také jaký je jeho názor na to, že by měl jít do ústavní léčby. Také bych potřebovala informaci, odkud bratr je. Zkuste mi napsat více podrobností a pokusíme vymyslet nějaké řešení. Zatím přeji hodně štěstí.