abst,příznaky
emča
dne 4,4.mi dr. minařík odpovídal na abst. příznaky po rohypnolu. rohypnol není po ostatních lécích spím málo hypnogen,gerodorm, stillnox.jsou nahrazovány dalšími antidepresivami aje mě z toho celkově blbě, tenkrát nastínil že jestli se vymotat z prášků na spaní pátral by určitě po jiné variantě. mohl by mi dr. minařík nějakou prozradit. upozornuji že na hypnoticích spím 23 let. děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, poruchy spánku je možné léčit i jinak než hypnotiky. Na straně druhé, po 23 let trvajícím užívání hypnotik ale stav lze změnit jen tehdy, když je pacient velmi motivovaný. Mám malinko dojem, že vy měnit nechcete, ale mohu se plést. Změna by byla rozumná, protože hypnotika zvláště ve vyším věku s sebou velmi často nesou zhoršení kognitivních funkcí, mohou být spolupůsobící příčinou při nástupu demence, ... No, pokud byste o nějaké jiné variantě uvažovala, tak se zkuste obrátit na nějakou spánkovou laboratoř, napříkla v Psychiatrickém centru Praha, nebo nějakou soukromou, napříkla http://www.spankovaporadna.cz/. Tam bych asi pak pátral po dalších variantách.