PERVITIN
666.utrpeni
Dobry den, chtela bych se zeptat na ucinky pervitinu. Za jak dlouho zasne pusobit? A kolik je ho potrevba na zabiti dospele osoby a na zabiti popr. teenagera? Dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Moc nerozumím tomu, z jakého důvodu se na tyto informace ptáte. O účincích pervitinu se dočtete podrobnosti na těchto stránkách pod rubrikou Stimulační drogy / Pervitin. Ohledně smrtelných dávek Vám asi neposkytnu konkrétní informaci - jednak není jedna určitá hodnota, ale jedná se o rozmezí a to, zda bude konkrétní dávka pro někoho smrtelná závisí na mnoha faktorech - zdravotním stavu, na tom, zda dotyčný má s pervitinem zkušenost... K Vaší skryté otázce - ohledně míst, kde se dá pervitin sehnat, obyčejně z pochopitelných důvodů neinformujeme a navíc nevím, odkud jste, takže bych Vám konkrétní informaci stejně nemohla poskytnout. Ohledně ceny - již několik let se pohybuje kolem 1000 - 1500 Kč za jeden gram. Otázkou je, kolik čistého pervitinu je v jednom gramu pervitinu koupeného na ulici, obvykle je droga ředěná nejrůznějšími příměsemi než se dostane ke koncovému uživateli, může být její čistota třeba také jen 20 % i méně. Možná, kdybyste napsala, proč se na to ptáte, tak bychom si mohli o tom popovídat líp.