KAM MUŽE DOCHÁZET
mazlik
Dobrý den potřebovala bych poradit,kam zajit když sestra utekla z léčení z bohnic. Dohodli jsme se že to skusíme ambulantně,já myslím že děláme pokroky,ale ještě stoho není venku.Kde mám hledat střediska kam by mohla docházet ambulantně? jak se daji sehnat papírky na kontrolu moči? Předem děkuji za odpověd Jana H.

Odpověděl: Bára Orlíková
Pokud má sestra zájem pokračovat v ambulantní léčbě, nejlepší by bylo kontaktovat Denní stacionář SANANIM, Janovského 26, Praha 7, tel 220 803 130. Jedná se o ambulantní léčebný program. Více informací ohledně tohoto ambulantního programu najdete na www.sananim.cz. V rámci něj se provádí i testování na přítomnost drog, takže testy na drogy shánět nemusíte - pokud byste přesto chtěli, tak se dají zakoupit v lékárně /je nutné vědět, na jaké typy drog test potřebujete/, jeden test stojí cca 100 Kč a provádí se ze vzorku moči. Také je možné se obrátit na Centrum následné péče DROP IN (www.dropin.cz) nebo na Poradnu pro mládež a rodiny o.s. Prev-Centrum (www.prevcentrum.cz), což jsou další pražské ambulantní programy. Pokud nejste z Prahy, jen se sestra zde léčila, tak napište, odkud jste a já bych se Vám pokusila najít jiné kontakty. Přeji hodně štěstí.