PROČ TO TAK JE
MICINKA
Asi před dvěma měsíci jsem si poprvé vzala piko.Byl to úžasný pocit,bylo to jako kdybych měla nejednou zničeho nic plno energie.Musela jsem pořád něco dělat,nemohla jsem vydržet v klidu.Potom za dva týdny jsem to zkusila znovu,a ted moje tělo ovládá droga.Na to jak jsem silná se divim že mě to ovládlo,tak lehounce.Ale zase na druhou stránku mi to i vlastně pomohlo.Konečně jsem se mohla rozhoudnout co vlastně chci.Půl roku jsem na to nemohla přijít,a ted to vím.Dokážu i díky tomu víc přemýšlet nad věcmi,které mi dřív nedávaly smysl,o kterých jsem ani vlastně nevěděla.Ztratila jsem člověka,kterej mě držel nad vodou.Ale zároven mě chtěl i ublížit,poslala jsem ho někam.A mám jen spoustu pocitů,a ted ani nevim co mam delat když se klepu,neobo se mi zrychlí tep atd..Už to vůbec nezvládám a bojím se konce.A to jak to vlastně dopadne.Jaký to bude a vůbec proč to tak všechno je.Proč toho nemůžem nechat z minuty na minutu.PROČ!!!!Mám velikanskej strach nejen o sebe ale i o okoli.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Z Vašeho dotazu mi není zcela jasné, na co se vlastně ptáte. Trochu z něj mám pocit, že jste ho psala pod vlivem pervitinu. Ale možná se pletu. Přesto si nejsem jistá, jestli Vás zajímá, proč Vám droga zachutnala tak rychle; jak to mají ostatní; jestli se ptáte na změny, které na sobě vnímáte; jesti nevíte, co v tuhle chvíli dělat; jestli se ptáte na to, jaký je konec života; nebo jak to dopadá s lidmi, co berou; nebo jak s tím přestat. Píšete, že máte strach o sebe a o své okolí. Bohužel nevím, z čeho ten strach pramení. Kdybyste to zkusila popsat trochu konkrétněji, možná bychom se od toho mohly odrazit. Jinak k tomu co píšete o svých zážitcích na pervitinu - je vcelku pochopitelné, že jste zažívala po užití příjemné pocity (spoustu energie, síly, schopnost se rozhodnout, vědět, co chci atd.). Podobnými stavy si prochází většina lidí, kteří s pervitinem začínají. Kdyby člověku bylo vždycky po požití špatně, asi by drogy nikdo nebral. Nenápadně však toho positivního spojeného s užíváním ubývá. Vy píšete, že berete dva měsíce. Už teď máte za sebou týden, kdy jste brala v kuse. V hlavě se Vám honí spousta otázek a pocitů... Dotaz, který jste napsala nezní zrovna optimisticky a tak se ptám, proč vlastně v braní pervitinu pokračujete? Možná by nebylo na škodu si o tom všem popovídat s někým, kdo nebere. Co Vy na to?