hymie
Milá paní Koryntová, děkuji mockrát za odpověď, trošku se mi ulevilo, ale stejně se tím pořád zaobírám, doopravdy rozebírám detaily, no asi by to chtělo odborníka, protože sama na to nestačím, to bych při každém podezření musela chodit na testy, teď mi vrtá hlavou, že se přítel umýval a utíral ručníkem tam dole, tak jestli takhle nemohlo dojít k nákaze. No jsem asi blázen, moc vám děkuji, a určitě bych se s vámi domluvila na nějakém odborníkovi, jsem z prahy 8, hezké odpoledne, Martina

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, Martino, omlouvám se za zpoždění. Mám tady pro Vás hned dva typy, kam se můžete zkusit obrátit. Na jednorázovou konzultaci můžete zkusit kontaktovat Psychiatrické centrum Praha, které funguje v areálu Psychiatrické léčebny Bohnice. Uričitě se ale dopředu podívejte na jejich stránky: http://www.pcp.lf3.cuni.cz/pcpout/info.htm. Nejspíš by Vám tam mohli nabídnout jen jednorázovou konzultaci a pak Vás odkáží dál, protože se věnují spíše těm, kteří potřebují denní kontakt. Ale mluvila jsem s nimi krátce telefonicky a dali mi kontakt na MUDr.Barboru Zahradníkovou, která se věnuje psychiatrii i psychoterapii (tel.604272330, 233383369). Sídlí na Praze 7 - Letná, ul. Kamenická 8. Té jsem se ale již nedovolala. Zkuste to sama a uvidíte. Kdyby Vás nemohli přijmout a ani Vám neporadili, ozvěte se a něco vymyslíme. Zatím držím palce a jsem s pozdravem, Gabriela Koryntová.