abstinence
laguna
dobrý večer chtěka bych se zeptat,kamarádka brala 5let heroin a 6týdnů sama abstinuje,doma ve stejném prostředí a zatím ůspešně.bere teď půlku dvojkového subutexu a chtěla by vědět jak dlouho by ho měla užívat a po jaké době snížit dávku.neužívá ho nitrožilně a má strach,aby na něj neměla závislost.děkujeme

Odpověděl:
Dobrý den, v první řadě bych chtěl Vaší kamarátce pogratulovat k abstinenci od heroinu. Přestat brát heroin po 5 letech je velký úspěch. Pokud zvládla tohle, vysadit 1 mg (půlka dvojkového subutexu) po týdnu by neměl být velký problém. Běžně se Subutex vysazuje od 2 mg. Doporučuji se přečíst stručný návod na vysadzení Subutexu na stránkách http://www.drogovaporadna.cz/rubrika.php?rubrika=58. Vaše kamarátka bude potřebovat hodně psychické podpory. Pokud by měla zájem o odbornou pomoc (podpora při abstinenci), neváhejte se ozvat. Můžeme někoho doporučit. Držím Vám palce. Peter Porubský.