anita
ako mam prestat s pikom?chcem s tým prestať, pretože som si uvedomila niekoľko vecí....no proste chcem s tým prestat, mam pocit, že ani nemám kôli čomu, ale chcem prestať...neviem ako a kde začať....ako?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Možná kdybyste o sobě napsala trochu víc informací, tak bychom mohly vymyslet, co by Vám pomohlo. Nevím bohužel ani kolik je Vám let, jak dlouho pervitin berete, zda ho berete injekčně nebo ne, zda máte nějaké potíže související s užíváním drog (právní, zdravotní...), odkud jste... takže Vám nemohu nic moc konkrétního poradit. Pokud chcete přestat, tak zřejmě kvůli těm věcem, které jste si uvědomila... Možná je těch negativ najednou víc než pozitiv a tak je spíš otázka, jak a kde začít, než kvůli čemu přestat brát. No, napište víc podorbností a uvidíme, co by se dalo dělat. Zatím přeji hodně štěstí.