pár dotazů
kontaktní centrum
Dobrý den. My jsme Kontaktní centrum Litoměřice (jsme nízkoprahové zařízení, které se zabývá sekundární a terciální prevencí drogových závislostí) a měli bychom na Vás dotaz a to ohledně těchto bodů. a) Kdy je zařízení či pracovník povinen poskytnout informace o klientovi bez jeho souhlasu? b) Kdy nastává pro zařízení či zaměstnance ohlašovací povinnost? c) Jak je to s poskytnutím informací týkajících se nezletilého dítěte do 15 let? A jak je toto řešeno u mladistvých (od 15 do 18 let)? d) Jaká by měla být pravidla pro přijímání darů? e) Jaká by měla být pravidla pro zacházení s depozity?(Víme, že schůdnější je nezacházet s depozity. Jaká by měla být formulace tohoto nezacházení?) Tyto informace potřebujeme ke zkvalitnění naší práce. Předem děkujeme za odpovědi. S pozdravem tým pracovníků K-centra Litoměřice

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Odpověď na tyto dotazy by byla do této poradny příliš obsáhlá. Nejlepší bude, když se obrátíte na Právní poradnu A. N. O., kde se zabývají právními aspekty drogové problematiky (poskytují služby klientům, kteří se dostali do právních potíží v souvislosti s užíváním drog a jejich blízkým a také poskytují informace pro zařízení, která pracují s uživateli drog). Řeší i dotazy podobného typu jako je tento. Nejlepší bude, pokud se na ně obrátíte telefonicky. Kontakt najdete na těchto stránkách v pravém sloupci pod kolonkou Právní poradna nebo na www.asociace.org.